.com"> جدایی

کلبه ی مهربانی!!!

عشق و دوستی

جدایی

 

 

ازعداب بی تو بودن درسکوت خودخرابم     دوری ازصورت ماهت هرنفس میده عذابم

 

                                                                                    

                                       در خلوت من جز تو کسی راه ندارد  
  رخسار فریبای تو را ماه ندارد

  غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد 
غیر از تو دلم دلبر دلخواه ندارد .

                       

 

              تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

                       

ستارهکجایي اي يار قديمي          ديگه نيستي تا ببينيستاره

ستارهببيني دلم شکسته             جاي تو غربت نشستهستاره

ستارهمگه قول نداده بودي       يه عمری پيشم بمونيستاره

ستارهاين رسم وفا نيست   دل  شکستن که گنا نیستستاره

ستارهاما تو دل نه شکستي              زدي قلبمو شکستيستاره

ستارهنمی خوام بگم بمونی             اینو گفتم تا بدونیستاره

ستارهرنگین کمانه من یه رنگه            زندگی بی تویه رنجهستاره

ستارهدردی که دارو نداره             به تو مرهمی ندارهستاره

ستارهمرهم قلبهای خسته جای              تو غربت نشستهستاره

یادت باشه رنگین کمان پاداشه کسی

است که تا آخرین قطر زیر بارون بمونه

www.taranome-ashk.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 1:17 ] [ یک عاشق تنها ] [ ]